5 dec 22:33

tja tja bloggen :D nej skoja ;) denna helgen har varit super :D i fredes va jag med rasse  och vi kollad på lite rulle och krängde en pizza (a) moms! sen i lördes stack jag till jessica för de skulle ha lite födelsedags fest :D för henne och hennes mamma, riktigt jävla roligt va det! och nutte blev ganska glad över hennes present (A) som tur va det va ett silver armband med en bricka där det stod titeln på vår låt (a) sen idag så stack vi till frostavallen och åkte pulka :D fan vad längesen det va x) längtar som fan till Säfsen nu! sen åkte vi hem och åt lite och så tittade jag på när jessica gjorde sin läxa ^^
DET VA MIN HELG! :D
kolla så fin hon är ^^
själv ser man lite bögig ut tycker jag xD
älskar dig MIN ängel! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0