14 nov

söndag igen :/ fan vad det SUGER! ifredes blev ut och kränga något med Rasse :D sen stack vi till Jimmy och kolla på nån rulle ;) det blev A-team riktigt härlig film :D ska lätt tanka den nu ^^ fast innan rasse stack jag och mamma till kstad och köpte nytt batteri till mobil :D det andra gjorde så att jag nästan kastade mobilen i väggen :O men nu funkar den utmärkt ;) sen igår så blev det bara att sitta hemma och vänta till min nutte kom hem från ullared sen va det raka vägen dit ;) men va lite tråkigt för hennes mamma, lollo och hennes pappa fick sticka till malmö med deras hund ville :( hoppas allt blir bra med honom.. men sen stack vi ut en runda och sen visade Jessica vad hon hade handlat :D jävligt fina kläder :D sen blev det sängen :) sen fick gå upp tidigare än vad jag ville för dom skulle iväg och äta middag hos hennes farmor och farfar så för mig blev det att palla sig hem :( så va hemma runt halv 3 :/ åh jag saknar henne!<3
aja nu ska jag och mamma ut och köra en runda snart :) sen blir det lite plugg och sen fixa mat tills imon till praktiken :( åh vill inte!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0