29 November 16:05

ja nu jävlar va det skola igen :D har fan saknat den en hel del :$ men i fredes så kom min lilla gulleplutt hit :D så kollade vi på idol lite sen gick vi och la oss :) för på lördagen fick vi gå upp kl 7 :O för att sen vid 8 ta bussen till Kalmar, så där gick vi på en julmarknad på kalmar slott men det va väldigt segt så vi stack in i stan ist (a) så jag köpte ett par nya mjukis byxor, en tröja och ett par nya boxer som jag älskar :D stör mig bara på lappen på dom -.-
vi va hemma sen vid halv 10 ca då satte vi oss i bilen direkt och körde hem till Jessica :)  och sedan blev det lite film kväll där :D vi såg 8 legs och sen någon annan film som jag inte kommer ihåg för jag somnade typ (a) sen igår så fyllde jessicas mamma år så sa grattis till henne :) sen åkte jag hem vid 5 tiden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0