7 nov

ja då var man hemma igen :( jobbade igår i ca 3 timmar och fick 500kr (a) det gillas! sen stack jag och rasse och åkte till mcdonalds och käka muuuuuuuums! sen fixade vi stereon i brossans bil ;) till sist så åkte jag till Jessica (med bil för första gången på länge :D) vi gick en runda till kyrkogården och tittade på alla ljus, VÄLDIGT fint och mysigt va det. gick sedan hem och tillde på skräckfilmer med Louise, Thomas, Lotta och Håkan :D det fick bli The Exorcist(dålig) och Return to house on haunted hill (mycket bättre) efter det va man ganska trött så blev sängen direkt. sen idag har det inte blivit jätte mycket gjort bara tagit det lugnt och jo jag va och drifta lite med (a) men sen va det dags för mig att dra mig hemåt :( åh ville inte lämna min Nutte :( kommer känns förjävligt att sova inatt med. vill inte sova utan Jessica :( hatar verkligen att göra det! och det komer ta ett tag innan jag får sova med henne vid min sida igen :( och PLUS så har jag praktik imon :O asså palla! börjar 7 och slutar 4 :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0