11 okt

nej nu får man uppdatera sig lite (A) förra vecken hände det inte så värst mycket det va som en vecka brukar vara ;) fredes vaknade jag vid 11 och blev inte så mycket gjort då, gick mest och väntade tills jag kunde åka till jessica :) när jag kom till henne så kollade vi på Resident Evil 1. fett nice :D sen i lördes vaknade vi vid 1 och så tog vi och kolla på 2 och 3 med :D 3an for the win! sen så bakade vi med lotta och håkan :D dom blev faktist goda (y) sen spelade vi spel med :D Baby we rock ;) sen söndg vaknade vi vid 1 igen och då tog vi och kollade på titanic sen vips va klockan halv 5 :s sen åkte jag vid 7 kanske. och IDAG har jag vatt iskolan :) slutade 11.40 typ (a)  och nu snart ska jag och mamma grilla :D FY FAN VAD GOTT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0