18 okt

hemma nu stter och dör så tråkigt jag har :( och för första gången på kanske 4 år så har jag träningsverk i magen sen går dagens tråning :O FETT NICE :D idag blir det mycket plugg :/ men ska kanske till badhuset också. riktigt härligt att sitta i en bubbelpool när man har träningsverk :D och blir kanske att hämta hjullagret till bilen idag med :D och så man sen kan få den fixad. önskade också jag hade 300kr så hade jag bokat biljetter till Bullet for my valentine idag :( ska spela i baltiska hallen i malmö den 20 nov, men jag SKA dit det är en sak som är säkert :D sitter just nu och nötar dom ;>

 


Kommentarer
Postat av: miixx

duktig du är som börjat uppdatera med ! :)

2010-10-19 @ 10:24:04
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0