25 okt

nej lite aktiv nu ;)
helgen va underbar med min älskade älskling som vanligt :$
FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN MÄNNISKAN! <3
idag har det va lite segt slutade iaf halv 12 (a) sen stack jag till gymmet och då kom massa pensionärer -.- och gnällde på att dom hade gymmet :O asså sätt upp en fet jävla lapp isf! fick fan damp på dom när dom bara kom och stängde av musiken och allt :O jävla sur kärringar -.- men men sen efter det blev det att jag körde en runde med johan :D as kul han fick typ soppatorsk x) silken tur att han har mig ^^ senare blev det till badhuset med syrran och sen en smarrig pizza efter det :D och nu sitter jag här och spelar Car town (H)
DETTA ÄR MIN NÄSTA BIL :D (troligtvis)
AUDI A4 1,8T -03 :D I LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: miixx

den var snygg ! :D

2010-10-27 @ 11:01:35
URL: http://miixxbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0