27 okt

asså vilket liv jag har egentligen x) jag sitter här och spelar car town på Facebook och är as trött. och så står min säng brevid mig och bara kallar (y) haha men blir nog att hoppa ner i den snart eller ja typ när jag är klar här. denna veckan har varit sjukt segt :O  vill bara ha helg och där med lov NU! jag och johan försökta ta av mitt hjullager idag som sitter på bilen men den jävla bil fan vill visst inte ha ett nytt satans lager! ÅH har stor lust att skrota skiten just nu! imon går man till tjuge i 4 :( riktigt jävla sugit! och har 3 fucking timmar svenska :O den som la det på vårt schema borde fan ha ett skott i pannan. men ska bli så jävla skönt nu med lov :D får lite tid med min älskling som jag älskar!
nej nu få det fan räcka :O nu ska jag lägga mig..GODNATT!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0