3 Okt

Fredag: va jag hemma från skolan :D gick bara och väntade på att Jessica skulle sluta så hon kunde komma till mig :) vi hade 2 månader! :D Fan vad jag älskar dig älskling!<3 så vi stack och hyrde ett par filmer och köpte godis sen blev det Idol sen filmmys :D

Lördag: vi vaknade av bellis och bejys skrikande -.- mysigt ju! vi stack med mamma och handlade lite sen duschen. sen va det bara till att börja fixa sig och tagga inför förfest och senare till björket ;) och gissa vad jag är kung på att locka hår ^^ sen blev det till förfesten som va fett med kul :D sen björket så va ännu roligare! brossan kom och hämtade oss vid 2 så då blev det sängen direkt (a) va GANSKA trött x) hihi

Söndag: vaknade vid 2 (y) och kände verkligen av det man inte vill efter att ha festat. så den dagen blev det bara mys med en film :) sen åkte min ängel hem vid 6 :( och har nyss ätit :D och nu sitter jag här :)

Detta är en helg jag ALDRIG kommer glömma :D så jävla synd att man inte kan spola tbx tiden bara (a):$ så ett tack till speciellt min Jessica som gjorde min helg till den bästa på väldigt läng, älskar dig älskling!


Tack också till Felicia, Micke, Malin och Johan för en underbar kväll igår ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig Jonas martin ivarsson <33

2010-10-03 @ 22:54:29
URL: http://jessicaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0