1 Sep

idag började man kvart över 8 som alla andra dagar :( skolan va faktist helt okej :P men va trött som satan x) slutade ca halv 4 och gissa vad (a) min sötnos mötte mig vid skolan :D asså vilken känsla! att bara gå ut och så ser man denna underbara ängel :$ kan inte bli bättre.

Och vi fira En månad idag med! (a)
Älskar dig Jessica!

men sen åkte hon hem nu vid kvart i 8 :( och nu sitter man här känner mig faktist JÄVLIGT sugen på att sticka till gymmet (a) men är nog lite sent kommer inte orka gå upp imon så trött jag kommer vara isf..men men.. nuska jag nog plugga lite och kanske ta och lägga mig framför tven en stund. Men först ska jag äta ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0