6 Aug

ja då va man med igen!

sammanfattning av helgen: Fredag blev det FETT med ös jag och johan ägde Björket ;) men tyvär tröttnade jag ganska snabbt :/ va hemma vid 1 typ. La mig i sängen och sen mådde jag inte bra X) lite fail(a) lördag blev det upp kl 8.00 -.- skulle jobba...haha skit bra. hade skit ont i huret och mådde rent ut skit! x) slutade sen vid 4. senare på kvällen blev det ett sista minuten val och jag satt mig i bilen och körde till min sötnos:) blev inte så mycket gjot resten av den kvällen så vi gick och la oss. gick sedan upp halv 12 på söndag och stack och köpte risgryns gröt och stack till vaxsjön och hade en mysig picknick:$ sjukt längesen man åt det faktist :O och tror det eller ej sen gick vi faktist och matade ankor (a) säger bara ...fan vad det finns läskiga ankor :O sen tog vi en dusch och spelade sedan Sune :D fett kul! jag åkte hem vid 8 sen. och idag...så va man i skolan och jag slutade kl 11 :D så när mamma hade slutat tog vi ett ryck och stack till Nova Lund :D så kom hem typ nyss och plus har man fixat APU plats ;) (y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0