9 Sep

idag va det va det Jocobsdagen i skolan (aktivitetsdag) men gissa vad jo lille jonas stanna hemma (a) pallade verkligen inte! så gick väl upp vid 10 tide...skönt att få sova ut :D blev sen att nutte kom halv 4 :D vi stack till kvantum och köpte lite fick och hade en extremt mysig picknick :D vi stack där ifrån ca kvar över 7 så vi va där ett tag. sen åkte jag hem och la märke till att jag har fått hål i avgasröret :( men men blev en pizza på det (a) och nu sitter jag här. imon börjar man 9.00 :D sen vid 3 blir det att jag ska iväg och jobba :( blä men behöver pengarna. och till sist om det är nån som bryr sig så är det 4 månader tills jag fyller 19 :D




plus har man klippt sig (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså fan...du räknar redfan ner till din 19 årsdag! en annan lever fortfarande på sin 18 årsdag... :/

2010-09-10 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0