21 januari 23:25

För varje sekund o för varje minut som går
Är det för dig mitt hjärta slår
Du är så vacker du och du är så fin
Och alla andra kan bara dra för du är bara min
När jag inte har dig vid min sida
Vet jag verkligen hur det är att lida
Snart 6 månader har gått
Och det är obeskrivligt vilka känslor jag fått
Min kärlek till dig går inte att förklara
Och det är bara med dig jag vill vara
När allt känns tomt och hårt
Så finns jag för dig i både vått och torrt
Jag saknar dig mitt hjärta så jag känner hur klumpen i min hals börjar komma
Och önskar över allt att ikväll det va hos dig jag kunde somna
Och vakna upp och se på dig
Sen tänka hur jag kan ha sån tur att just du älskar mig
Nu snart ska jag ner i min säng
Som kommer kännas lika stor som en äng
Cirka tre mil här ifrån du är
Så många gånger har jag undrat hur denna sträcka kan va så lång när man är kär
Linda Jessica Yasmine Jönsson heter denna flicka
Som jag denna texten ska skicka

Jag älskar dig så himla mycket Nutte!

Så denna texten får du av mig/ din Snutte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0