16 januari 23:41

jeppjepp då ligger man i sängen och det är söndag kväll och imon börjar helvetes dagen..MÅNDAG!!!!
går från 8.15 till 15.55 :O inte bra :( men men sånt är livet. kan sova lite på lektionerna med (a) haha nej skoja måste hänga med i farten nu när det är sista terminen :( sen blir det jubbjubb!!
men nu helgen :D den har varit så satans underbar med min älskling:D det är det bästa sättet att spendera en helg! i fredes så hämtade jag henne på stationen i höör när hon kom med tågetsen körde vi hem till henne och sen stack vi och köpte chips och cola :D sen på kvällen myste vi till några filmer i hennes beddsoffa (a) men hon somnade sen -.- så blev för mig att titta själv :) sen lördag blev det inte heller så mycket gjort men blev mys mys i beddsoffan till en film igen på kvällen och nu va hon vaken :D och idag va det bara DEG! vi tittade på "när lammen tystnar" och sen "hanidal" efter det :) dom va NAJS! ;D sen blev det bara för mig att köra hemåt :( och nu ligger man här i sängen och känns som man sover i en dubbelsäng när man bara har en 90 säng  bara för att min nutte inte är vid min sida :( men godnatt folket nu drar någon i ögonlocken (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0