vad finns att göra? :O 01.02 17:42

ja då sitter man här igen. jessica är hemma hos sig och jag har precis varit ute och kört en runda med mamma :) det va faktiskt avkopplande.
idag har annars dagen varit så jävla seg. eller så är det bara jag som är på konstigt humör :/ asså detta har varit den värsta dagen än så länge det här året, fast det bara gått 2 dagar (a) hihi
men det finns verkligen inget att göra allt är så JÄVLA tråkigt önskar riktigt mycket att Jessica va här just nu, när hon inte är här så är det en helt annan atmosfär i luften känns som att någon har dött typ så tomt det är,  fan vad jag saknar dig nutte! :(
det är också sjukt tråkigt att bara sitta vid datan finns inget kul här heller. liksom man kollar sin facebook sen bdb sen någon väns blogg sen finns det inget mer att göra och liksom det gör man på max 5 min :O men lika väl så sitter man här ändå x) fan vad tråkig jag låter xD men det är fan pga tråkigheten som gör livet tråkigt ibland! eller ja bland annat är det ju det...
klockan är tjuge i 6 (typ) och liksom vad ska man göra under hela kvällen :O känner mig gråtfärdig :( kunde ha gymmat men det är stängt nu ;(
Nutte var är du? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0