21 mars 21:52

nu jävlar har det hänt grejer :D
jag gaddad mig i fredes :D det blev riktigt bra! ett STORT tack till Anders Wästerlid som gjorde den på mig! är hel nööjd! och tack till min Nutte som orkade sitta och vänt med mig medans jag gjorde den i 3½ timme! och på onsdag har ecy-cup(stavning) prov...är en del nervös inför det :/ klarar jag inte det så kan jag inte bli elektriker :O fast tror inte jag kommer bli det ändå men men :) det va ett tagsen man va inne här med x) får försöka bli bättre på det ^^
här kommer lite bilder på min lilla gaddning :D
såhär såg det ut från början :)
såhär såg det ut halvägs :D



och här va det klart! :D




VAD TYCKS?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0